niedziela, 10 lutego 2013

ZMIANA!! :)

Jak widzicie, całkowicie zmieniłam swojego bloga. Zaniedbałam go trochę, i nie chciało mi się już na nim pisać. Ale chociaż nie mam go długo, nie chciałam go usuwać, włożyłam w niego dużo czasu i sd. Po za tym szkoda, że tylko jedna osoba dotychczas komentowała. Mam nadzieję, że teraz zyskam trochę więcej komentatorów. Od teraz będę robiła więcej konkursów. Top Komentator zacznie się od marca, a teraz możecie, że tak powiem "oswoić się" z tym blogiem tzn. zobaczyć jakie posty tutaj się znajdują i wgl. Serdecznie zapraszam do zgłaszania się do metamorfoz oraz przeglądów szafy. Jeżeli macie jeszcze jakieś ciekawe pomysły, to napiszcie je w komentarzu!

Z pośród osób, które skomentują ten post wylosują jedną, która dostanie ode mnie 50sm ( + prowizja ) i mały prezencik, tak na zachęcę :D

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

:)NIe mam pomysłów
Marchdoll

Unknown pisze...

Hmm .. co do pomysłów to chwilowo brak ale jak coś wymyślę to dam znać : ] KatieMayaKiss

BlackLife7 pisze...

Okeej, kolejny blog do komentowania ^.^
Ja bym chciała... na przykład Hot&Not :)

BlackLife7

Unknown pisze...

Nie mam pomysłów ,ale gdy tylko bd je miała to napiszę =)

SANDIKOTKA206

Unknown pisze...

U mnie tymczasowo brak pomysłów ;]

wandosz