poniedziałek, 11 lutego 2013

♥Walentynkowo♥

50 sm i prezencik z poprzedniego posta leci do KatieMayaKiss! Zgłoś się u mnie w KG :3
_____________________

 Już niedługo Walentynki, więc postanowiłam zrobić Walentynkową stylizację. Główną rolę grają tutaj legginsy oraz bluzka, oczywiście różowe. Żeby nie przesadzić ze słodyczą, dobrałam czarną kurtkę, czarne buty i czarną torbę. Strój jest idealny na randkę.

Co sądzicie?

Kurtka - PPQ
Bluzka - Wild Candy
Legginsy - Wild Candy
Buty - Diesel
Torba - Nelly.com





Z osób które skomentują post wylosuję jedną, która dostanie ode mnie walentynkowy prezent :D

2 komentarze:

Unknown pisze...

Fajnaa ♥ Tylko trochę za bardzo różowa ^^ Ale lubię róż więc bardzo mi się podoba ^^

KatieMayaKiss

Unknown pisze...

Ta bluzka jest cudowna !
Piękna stylizacja !

SANDIKOTKA206